Календарно-тематичне планування


Комунальний  заклад Тернопільської районної ради
Великоглибочецький будинок
технічної творчості школяра Тернопільського району Тернопільської області






Календарно-тематичне планування
гуртка
«Основи візуального програмування»

(4 год. На тиждень)





Керівник гуртка:
Михайленко І.М.







Настасів
2017-2018 н.р.


Календарно тематичне планування розроблено згідно програми:

Навчальна програма з основ візуального програмування,автор :Н.С. Кириленко

(Навчальні програми  з позашкільної освіти науково-технічний напрям, Київ – 2014р. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України лист N 1/11-17865 від 11.11.2014 р. )






Розклад роботи гуртка

Назва гуртка
номер групи
Вівторок
Середа
Основи візуального
програмування
Група №1
15.50 – 16.35
16.40 – 17.25
15.50 – 16.35
16.40 – 17.25





№ з.п.
Тема  заняття
К-сть год
Дата
Прим.
1
Вступ
2


Розд.1
Знайомство з програмуванням
68


1.1
Програми в повсякденному житті
2


2
Програми навколо нас. Що таке програма. Мови програмування та їх можливості.
Практична робота. Інсталяція  середовища програмування
2


1.2
Середовище програмування
6


3
Знайомство з середовищем програмування. Складові середовища програмування
2


4
Створення, збереження, запуск проекту. Редагування коду, файли проекту. Структура проекту.
Практична робота. Створення, збереження, запуск проекту
2


5
Конструювання графічного інтерфейсу проекту. Використання редактору форм. Виведення на екран повідомлень.
Практична робота.  Налагодження та тестування проекту
2


1.3
Алгоритми та програми
6


6
Поняття алгоритму. Приклади алгоритмів. Властивості алгоритмів
2


7
Способи опису алгоритмів.
Практична  робота. Способи представлення алгоритмів
2


8
Базові структури алгоритмів.
Практична робота. Базові алгоритмічні структури. Типи алгоритмів.
2


1.4.
Форми та елементи керування
6


9
Форма – основа графічного інтерфейсу. Властивості форми
Практична частина. Розробка форм та розміщення на них елементів керування
2


10
Елементи керування і їх властивості. Генерація подій. Події за замовчуванням.
Практична робота. Розробка форм та розміщення на них елементів керування
2


11
Практична робота. Розробка форм та розміщення на них елементів керування
2


1.5
Властивості та методи
6


12
Із чого починається код
2


13
Читання й присвоювання значень властивостей у коді.
Практична робота. Зчитування та зміна властивостей елементів керування
2


14
IntelliSense і крапкова нотація. Методи
Практична робота. Зчитування та зміна властивостей елементів керування
2


1.6
Присвоювання та змінні
6


15
 Присвоювання. Змінні
2


16
Оголошення змінних. Змінні в програмах.
Практична робота. Введення й виведення даних, робота зі змінними
2


17
Практична робота. Введення й виведення даних, робота зі змінними
2


1.7
Операції
6


18
Арифметичні операції
2


19
Строкові операції.
Практична робота. Виконання математичних обчислень
2


20
Логічні операції. Налагодження коду.
Практична робота. Виконання математичних обчислень
2


1.8
Умовні оператори
10


21
 Булева логіка. Операції порівняння. Умовний оператор
2


22
Множинні умови. Булеві операції в коді.
Практична робота. Складання програм з неповною формою розгалуження.
2


23
Вкладені умови. Протилежні умови.
2


24
Покрокове виконання умовного оператора.
Практична робота. Складання програм з повною формою розгалуження.
2


25
Практична робота.  Складання програм з множинним вибором
2


1.9
Цикли
10


26
Цикли з лічильником. Оператори циклу. Покрокове виконання циклу
2


27
Цикли з умовою.
2


28
Проекти з використанням циклу.
Практична робота. Використання циклів
2


29
Вкладені цикли
Практична робота. Використання циклів
2


30
Вихід із циклів.
Практична робота. Програмування обчислень за ітераційними формулами
2


1.10
Підпрограми та функції
10


31
Поняття підпрограми та функції в різних мовах програмування.
2


32
Створення й виклик функцій
Практична робота. Підпрограми або функції в мові програмування
2


33
Функцій з аргументами
2


34
Створення й виклик власних функцій
Практична робота. Використання вбудованих процедур і функцій
2


35
Практична робота. Використання вбудованих процедур і функцій
2


Розд. 1
Розробка ігрових програм
74


2.1
Теорія ігор
4


36
Класифікація ігрових програм. Етапи створення ігор. Ігрові професії. Концепції дизайну гри.
Практична робота. Перегляд прикладів ігрових, навчальних програм та проектів учнів.
2


37
Практична робота. Перегляд прикладів ігрових, навчальних програм та проектів учнів
2


2.2
Графічні можливості середовища програмування
6


38
Поняття екранних координат. Процедури та функції побудови графічних зображень
2


39
Елементи керування візуального середовища. Практична робота. Малювання графічних зображень
2


40
Практична робота. Малювання графічних зображень
2


2.3
Обробка подій клавіатури та миші
5


41
Відповіді на дії користувача. Події миші.
Практична робота. Додавання до програми коду обробки подій
2


42
 Події клавіатури. Визначення натиснутої клавіші.
Практична робота. Додавання до програми коду обробки подій
2


43
Практична робота. Додавання до програми коду обробки подій
1


2.4
Таймер та анімація
5


43
Елемент керування «Таймер». Відображення і анімація картинки
1


44
Положення об’єкта, рух і прискорення.
Практична робота. Створення проектів з анімацією.
2


45
Виявлення зіткнення об’єктів.
Практична робота. Створення проектів з анімацією.
2


2.5
Планування проекту
4


46
Класифікація навчальних проектів. Форми представлення результатів роботи над проектом. Практична робота. Перегляд готових проектів.
2

Переробила з 5 на4
47
Портфоліо проекту. Пошук інформації. Інтернет та авторське право.
Практична робота. Підготовка портфоліо проекту. Пошук інформації для проекту
2


2.6
Розробка власної гри
18


48
Ігрові професії. Підготовка сценарію гри. Етапи роботи над проектом. Використання інструментів середовища програмування та програм роботи з комп’ютерною графікою при розробці проектів.
2


49
Практична робота. Створення окремих рівнів гри
2


50
Практична робота. Створення окремих рівнів гри
2


51
Практична робота. Створення окремих рівнів гри
2


52
Практична робота. Створення загального програмного продукту
2


53
Практична робота. Створення загального програмного продукту
2


54
Тестування програми.
Практична робота. Створення загального програмного продукту
2


55
Практична робота. Підготовка технічної  документації
2


56
Практична робота. Підготовка технічної документації
2


2.7
Написання письмової роботи
6


57
Вимоги до письмових робіт. Бібліографічні правила цитування джерел. Оформлення проекту.
Практична робота. Створення документу з описом проекту
2


58
Практична робота. Створення документу з описом проекту
2


59
Практична робота. Створення документу з описом проекту
2


2.8
Оформлення проекту
14


60
Поняття скриншоту.
Практична робота. Створення скріншотів
2


61
Засоби підготовки демонстраційного відео.
2


62
Практична робота. Підготовка демонстраційного відео
2


63
 Практична робота. Підготовка демонстраційного відео
2


64
Практична робота. Підготовка демонстраційного відео
2


65
Створення інсталяційного пакету
Практична робота. Підготовка матеріалів для запису на компакт-диск
2


66
Практична робота. Розміщення інформації в Інтернеті
2


2.9
Представлення та захист проекту
4

Перероб з  3 на 4
67
Процедура проведення захисту проектів. Сценарій проведення захисту
2


68
Практична робота. Перевірка матеріалів проекту. Захист проектів
2



Екскурсії, конкурси,  змагання
6


69





70





71






Підсумок
2


72
Підведення підсумків роботи за рік. Відзначення кращих вихованців







Немає коментарів:

Дописати коментар

Ми раді розпочати спільну роботу!

З 1 вересня 2017р. в Настасівській ЗОШ І-ІІІст. розпочав свою роботу гурток "Візуально програмування" (Великоглибочецького будинку...